Part 2.

At first. Selama aku tak contact dia, aku boleh buang dia terus. Aku boleh hilang sayang kat dia. Rupanya tak. Aku tak boleh. Sayang rindu aku sama macam 10 tahun lepas. Kau faham tak, bila susah sama sama, senang sama sama, nangis sama sama. Kau rindu....

Ok cont..

Lepas dari aku wechat dia, kitaorang rapat balik, selalu contact. Dia even ada awek, wechat aku diam diam. At the same dia punya perasaan sama macam aku. Bezanya dia ada awek. 2016 ni lagi rapat. Kuar sama sekali. Aku seba salah kat awek dia sebagai perempuan. Aku taknak kalau aku ada bf org kacau bf aku. Tu aku fikir. Tp jauh dalam sudut hati aku, aku nak dia balik. Tp aku bukan jenis sailang. Serious talk, kalau aku nak dia balik, aku boleh je. Sebab dia skrg ni pun kerap nangis pasal aku. Hati dia pun dah xbetul. Hahaha jahat do aku. At last, aku tinggalkan dia balik. Sebab akunak dia  focus kt awek dia. Tapi dia tetap bantah. Tak setuju. Nak kawan jugak dgn aku. 


Tapi aku taknak, sebab aku tak kuat. Tapi dalam hati still berharap dia datang balik. Aku sayang dia gila babi. Cuma skrg aku sedar. Bila kau dah lepas kan seseorang tu pergi, kau nak dptkan balik tak semudah kata kata. Padahal dia tak ada salah 1 pun kat aku. Tu aku lagi serba salah kat dia. Skrg aku down. Jiwa kacau pasal ni ☹️😔😭


No comments: