Give up

Assalamualaikum




Banyak sangat dah aku asyikk post pasal hati pasal give up dalam blog ni. Aku bukan apa. Bila tak ada tempat untuk aku meluah kadang kat sini je aku boleh luah. 


Kadang lepas solat aku luah jugak. Tp aku lebih suka waktu isyak untuk aku meluahkan segalanya. 

So tajuk give up. Aku sebenarnya taktahu apa perlu aku buat. Sama ada kena fikir hati orang atau hati aku dulu. Kadang aku dah habis fikir hati orang. Tapi org still nampak salahnya aku lagi. Bila aku dah habis fikir hati aku. Orang still jugak nampak salah aku. Aku tengah2. Aku kena fikir hati orang at the same time aku kena fikir hati aku. Kadang aku give up nak hidup. Sangat2. Kenapa lahh Ya Allah.



Aku cuma nak hidup bahagia. Itu saja. Tanpa perlu fikir hati orang lain. Kadang aku fikir Allah bg aku rasa ni, untuk aku teringat kat Dia yang kadang aku tinggal solat. Lambat solat. Buat benda bodoh. 

Nisha Nisha. Tolong kuatkan iman kau. Kuatkan hati kau 


No comments: