Budak gila 1


Sementara nak tunggu masuk kerja ni. Kita update sikit pasal minah ni. Hahahahahaha

I dont know bila kita mula rapat. Saya pun taktahu bila kita mula berkawan. Yang saya tahu, saya berkawan dengan awak ikhlas. Bukan sebab awak adik abang kakak. And saya tak pernah fikir tu.

Minah ni jugak salah seorang yang selalu dengar cerita dan masalah bodoh aku senanye. Hahahahah kesian kau nokk. Tapi dia tak pernah mengalah and tak pernah kata tidak. Cuma bila dia busy je. Dia akan lambat reply or tengah dating kahkahkah


Cerita pasal dating pulak, aku rasalah kan, boyfriend minah ni takut aku suka kau lah. Aku pun xfaham macam mana dia boleh rasa and fikir lain. Jap jap nama aku naik. Hahahahahhaaha ahh persetankan semua tu. 

Minah ni sangat boleh simpan rahsia. Hahahahahaha dan dia perangai sangat gila. Sama macam aku. Sekepala. Hahahahah sampai kan orang lain boleh fikir lain aku dengan dia hahahahahahah. 


Babe, terima kasih kawan dengan kite! Jangan pernah berubah ok? Jadi je diri kau. Ingat! Sedih cari kite ok? Love you so much Emelia Ismail




No comments: